Kjøpsinformasjon Hulténs I Sverige AB
Fullstendige kjøpsvilkår
Denne kjøpsinformasjonen utgjør ikke et vilkår for å handle på www.hultens.se. Fullstendige kjøpsvilkår finner du her.
Bedriftsinformasjon:
Hulténs I Sverige AB
Organisasjonsnummer: 556920-4836
Meteorvägen 4
24534 Staffanstorp
http://www.hultens.se
Handle på www.hultens.se
Hulténs I Sverige AB selger både til bedrifter og privatpersoner. Du bestiller trygt og enkelt hos oss via www.hultens.se. Dersom du skulle ombestemme deg, kan du også endre bestillingen din eller avbestille. Da kan du kontakte oss på support@hultens.se eller på 046-25 02 52. Alle produkter som selges hos oss, er tilpasset det skandinaviske markedet.
Kundeservice
Vi er et kundevennlig selskap som er veldig opptatt av at du skal være fornøyd, og føle deg trygg når du handler hos oss. Kundeservice vil hjelpe deg med eventuelle spørsmål som angår utvalget vårt eller kjøpet ditt hos oss. Du vil ikke bli belastet for ekstra gebyr ved eventuell telefonkontakt. Dersom det skulle oppstå problemer i forbindelse med kjøpet ditt, vil vi alltid prøve å løse det sammen med deg på best mulig måte. Dersom en kundesak prøves i Reklamasjonsnemnda, vil Hulténs I Sverige AB følge nemndas vedtak.
Uavhentet forsendelse
Dersom du som kunde ikke skulle hente bestillingen din i løpet av 14 dager, vil vi kreve et gebyr på SEK 195 inkludert moms. Gebyret er nødvendig for at vi skal kunne dekke frakt- og administrasjonskostnader som påløper. Merk at dersom du ikke henter eller tar imot forsendelsen, regnes det ikke som at du har varslet om å ta i bruk angreretten. For mer informasjon, se 8. Angrerett og tilbakekjøp i fullstendige kjøpsvilkår.
Priser og betaling
Alle priser hos www.hultens.se er inklusive moms. Hulténs I Sverige AB bruker Klarna (Klarna AB, organisasjonsnummer 556737– 0431) som mellomledd for administrasjon av betalinger. Fakturabetaling er standard betalingsalternativ, du kan også velge delbetaling med Klarna konto, Klarna kortbetaling (VISA & Mastercard og American Express) og Klarna direktebetaling via banken din.
Mer informasjon og vilkår om betaling finnes i avsnitt §5. Betaling i kjøpsvilkårene.
Leveringstid
Produktene leveres direkte til adressen du oppga ved bestilling i samarbeid med logistikkpartnere. Du får også tilbud om å hente ut bestilte produkter direkte i butikk. Hulténs I Sverige AB sender bestillinger på vi. For din trygghet gir vi deg muligheten til å spore forsendelser med visse fraktalternativer.
Pakken leveres innen 1–4 virkedager i samarbeid med DHL. MERK! Dersom varen er på lager. Dersom varen ikke er på lager, står det en bestemt leveringstid på hvert eneste produkt.
Hjemlevering leveres hjem til døren innen 3–7 arbeidsdager, helgefrie ukedager, i samarbeid med DHL. MERK! Derom varen er på lager. Dersom varen ikke er på lager, står det en bestemt leveringstid på hvert eneste produkt.
Henting i butikk kan gjøres 1 dag etter at bestillingen er utført. MERK! Dersom varen er på lager. Dersom varen ikke er på lager, står det en bestemt leveringstid på hvert eneste produkt.
Fraktkostnad
Debitering for frakt gjøres i henhold til spesifikasjonen nedenfor, den totale fraktkostnaden for en bestilling er oppgitt i kassen:
-Fraktkostnad for pakker til DHL utleveringssted er 65–179 SEK inklusive moms.
-Fraktkostnad for hjemlevering er 185–695 SEK inklusive moms. MERK! Ved hjemlevering til øyer eller andre steder som mangler fast veiforbindelse, skjer leveringen til transportselskapets nærmeste terminal eller kai.
Mer informasjon og vilkår om leveringer finnes under avsnitt §7. Levering i kjøpsvilkårene.
Alltid 14 dagers angrerett
Du har alltid 14 dagers angrerett (gjelder ikke bedrifter) hos Hulténs i Sverige AB. Tiden regnes fra du har mottatt bestilte produkter. Merk at produktene skal være i vesentlig uforandret tilstand for at angreretten skal gjelde. Dersom du vil benytte deg av angreretten, bør du kontakte oss via
e-post på: support@hultens.se
30 dagers åpent kjøp
Åpent kjøp tilbys i 30 dager fra produktet er levert til deg. I perioden hvor åpent kjøp gjelder, tilbakebetaler Hulténs I Sverige AB kjøpskostnader for produktene eksklusiv fraktkostnader til kunden. Kunden er selv ansvarlig for å betale for returfrakten ved bruk av åpent kjøp. Kostnader til andre utførte tjenester refunderes ikke av Hulténs I Sverige AB.
Følgende vilkår gjelder ved åpent kjøp:
-Produktet skal være ubrukt og i uskadet tilstand.
-Eventuell montering av produktet skal ikke ha skjedd.
-Originalemballasjen skal være i uskadet tilstand.
Bruk av åpent kjøp. For å bruke åpent kjøp, vennligst kontakt oss via e-post på: support@hultens.se.
14 dagers bytterett
Du har 14 dagers bytterett fra det tidspunktet produktet leveres til deg. Ved bytte av produkter får du et tilgodehavende hos oss som du kan bruke til et nytt kjøp.
Mer informasjon og vilkår om angreretten, åpent kjøp og bytterett finnes under avsnitt §8. Angrerett og tilbakekjøp i kjøpsvilkårene.
Reklamasjon
Hos Hulténs I Sverige AB har du som privatperson alltid 3 års reklamasjonsrett. Reklamasjonsretten gjelder opprinnelige feil og gir deg som kunde gratis retur til oss. Næringsdrivende skal rapportere eventuelle feil på et produkt innen 14 dager etter levering. Dersom du oppdager feil i et produkt som du har kjøpt av oss, skal du kontakte oss så raskt som overhodet mulig på e-post: support@hultens.se.
Handle trygt med garanti
Alle produkter dekkes av garanti utover reklamasjonsvilkårene.
Mer informasjon og vilkår om reklamasjoner og garanti finnes under avsnitt §9. Reklamasjon og garanti i kjøpsvilkårene.
Returer
Ved retur av produkter eller materialer til Hulténs I Sverige AB, skal produktene pakkes på en slik måte at de er beskyttet under transport. Vi anbefaler at du pakker produkter på samme måte som da de ble levert til deg, og at du bruker en sporbar forsendelsesmetode ved returen din.
Trenger du hjelp med returen din?
Kontakt oss gjerne på support@hultens.se. Vi trenger følgende informasjon:
- Bestillingsnummer (finnes i din ordrebekreftelse eller på følgeseddelen).
- Navn og kontaktopplysninger.
- Antall og navn på produkter du ønsker å returnere.
Hultens.se skal bekrefte at returen er tillatt og at angrefristen ikke har passert før varen(e) sendes tilbake.
Mer informasjon og vilkår om returer finnes under avsnitt §10. Returer i kjøpsvilkårene.
Sikkerhet
Vi vil sørge for at opplysninger som gis, eller data som overføres i forbindelse med kjøp eller besøk hos oss, behandles på en sikker måte. Derfor samarbeider vi bare med seriøse betalingspartnere for å beskytte deg som kunde. Når du handler noe hos oss, vil opplysningene dine lagres og behandles i et digitalt format. Vi er ansvarlige for at opplysningene lagres og behandles på en sikker måte i samsvar med personvernloven.
"